asszertiv kommunikáció tréning cégek SZÁMára
tréner: Pintér Tamás
Az asszertív kommunikáció tréning nagymértékben elősegíti, hogy a javuljon a cégen belüli kommunikáció, így kevesebb legyen a konfliktus, a félreértés, a stressz, jobbak legyenek a kapcsolatok, ezáltal gördüljön a munka, növekedjen a profit és öröm legyen munkába járni.
“A tréningen döbbentem rá arra, hogy a szavaknak mekkora súlya van! Rájöttem, mennyire nem mindegy, mit mondok és milyen szavakat használok, amikor a dolgozókkal beszélek" - egy autóipari vezető
JOBB KOMMUNIKÁCIÓ = JAVULÓ CÉGES HATÉKONYSÁG
Nem véletlenül rendelnek a cégek, vállalkozások mostanában egyre többször olyan tréningeket, amelyek a munkatársak, vezetők, tulajdonosok cégen belüli kommunikációját fejlesztik.
Tapasztalataim szerint számtalan céges nehézség, elakadás mögött a nem megfelelő kommunikáció bújik meg. A vezetők gyakran nem értik a beosztottak nyelvét, a beosztottak nem értik, mit akarnak a vezetők, a munkatársak nem működnek együtt hatékonyan, a tulajdonosok vagy a különböző szakmai területek nehezen jönnek ki egymással.
Ha a vezetők és a munkatársak megismerik az asszertív kommunikáció módszereit, akkor megtanulhatnak nemcsak látszólag, hanem valóban együttműködni egymással. Ha bátran jelzik, hogy szükségük van valamire, ha tudnak meggyőzően érvelni, ha tudnak figyelmesen meghallgatni másokat, illetve ha tudnak őszinte, tiszta visszajelzéseket adni egymásnak és képesek mások visszajelzéseit is fogadni, akkor a szervezeten belül drasztikusan csökkenhet az idő- és pénzrabló félreértések, idegborzoló konfliktusok, bosszantó hibák száma, javul a céges hatékonyság, jobb lesz a munkahelyi légkör, növekedhet a profit.
Ha egy cégnél a szervezeti kultúra és a mindennapok szerves részévé válik az asszertív kommunikáció, akkor a cég nagy előrelépést tesz a hatékonyság terén.
A tréningen a résztvevők sok gyakorlati példán keresztül ismerhetik meg az asszertív kommunikáció technikáit, majd kipróbálhatják a tanultakat a gyakorlatban is: saját gyakran előforduló mindennapi helyzeteiket modellezve gyakorolják a visszajelzések adását, fogadását, a meggyőzést, az érvelést, a kapcsolatépítést, a meghallgatást, a konfliktusok kezelését.
A gyakorlás során sok visszajelzést kapnak egymástól és a trénertől, így rengeteg hasznos tapasztalattal gazdagodhatnak a tréning végére.
Pintér Tamás vagyok, tréner, fejlesztő, tanácsadó. Az utóbbi években sok száz tréninget tartottam multinacionális vállalatok, kisvállalkozások alkalmazottai, vezetői, tulajdonosai, számára.Szinte valamennyi tréningen felmerültek a következő nehézségek, kérdések:
Sok vezetőtől hallom ezt:
Sok alkalmazottól hallom ezt:
Sok vállalkozótól hallom ezt:
Akiktől mindezeket hallom, a tréning után általában így nyilatkoznak:
„A kommunikációra eddig nem is figyeltem annyira tudatosan, ahogy most a tréningen megtanultuk. Úgy látom, hasznos lesz az itt tanultakat a cégünknél is alkalmaznom. Nem lesz könnyű, de sokat nyerhetünk vele.”
Mit profitálthat egy vállalkozó, egy cég, egy vezető, egy alkalmazott az asszertív kommunikáció tréningből?
Az igények egyrészt általában egyediek, cégről cégre változnak, másrészt viszont sokszor nagyon hasonlók. Számtalan céges probléma, nehézség hátterében a nem megfelelő kommunikáció bújik meg, amire hatékony megoldás az asszertív kommunikáció szervezeti kultúrába beépítése.
Nagy lépést tehet előre az a cég, ahol a vezető bevonja a cég fejlesztési folyamatába a beosztottakat, együtt megismerik a hatékony kommunikáció alapelveit, majd megállapodnak közös szabályokban, amelyeket a vezető és a munkatársak is betartanak. Sokkal hatékonyabbá válhatnak a munkafolyamatok, ha egy szervezeten belül megvalósítják a visszajelzés kultúráját, ahol a vezető és a beosztott rendszeresen visszajeleznek egymásnak, nemcsak szakmai témákban, de a személyes együttműködésre vonatkozóan is.
Mit kapnak a résztvevők a céges asszertív kommunikáció tréningen?
(a megrendelt tréning hosszától függően)
ITT TUDSZ AJÁNLATOT KÉRNI: